onsdag den 7. november 2007

Interview med Deennis Streeter

Interview Deennis Streeter workshoppen WD. Fredag d. 2-nov kl.13:08


[5:08] Deennis Streeter: er du i den der Workshop fra RUC?
[5:08] You: ja det er jeg
[5:08] Deennis Streeter: ok, fedt :)
[5:08] Deennis Streeter: er det så jer der skal rende rundt og stille spørgsmål ?:)
[5:08] You: ja
[5:08] Deennis Streeter: ok
[5:08] Deennis Streeter: hyggeligt ;) Men jeg må videre
[5:08] You: vil du give et interview
[5:09] Deennis Streeter: hmm
[5:09] Deennis Streeter: ja det vil jeg da godt
[5:09] Deennis Streeter: 2 sek.
[5:09] You: fedt
[5:09] Deennis Streeter: så
[5:09] You: ok skal vi IM
[5:10] Deennis Streeter: det kan vi godt


IM
[5:10] Deennis Streeter: ;)
[5:10] Lucca Coage: Hej igen
[5:10] Lucca Coage: du må selvfølgelig gerne være anonym hvis du ikke vil oplyse dit avatar navn
[5:10] Lucca Coage: til vores blog.
[5:10] Deennis Streeter: ok
[5:11] Lucca Coage: men må jeg bruge dit navn og ligge interviewet op på vores blog bagefter?
[5:11] Deennis Streeter: ja
[5:11] Lucca Coage: ok godt
[5:11] Lucca Coage: Jeg vil gerne interviewe dig om dit forhold til din avatar
[5:12] Deennis Streeter: hvor spændende
[5:12] Lucca Coage: og hvordan han har udviklet sig siden du startede i SL.
[5:12] Lucca Coage: ja det synes jeg også :-)
[5:12] Lucca Coage: Hvor længe har du været med i SL?
[5:12] Deennis Streeter: siden d. 29 - 4 - 2007
[5:13] Lucca Coage: ok. Hvad fik dig til at starte i SL?
[5:13] Deennis Streeter: hm.. Jeg læste noget om det i avisen og tænkte at det lød da fedt. Komme ind og se hvordan andre folk laver butikker og måske selv starte noget.
[5:14] Lucca Coage: kan du beskrive dine første oplevelser med din avatar?
[5:14] Lucca Coage: :-)
[5:15] Deennis Streeter: ja, altså jeg kom her ind og tænkte, Wow. Det ligner ikke det jeg havde troet. Jeg havde nemlig b. la. set det i Dags Dato hvor de fløj rundt og der var noget med et diskotek osv. Og da jeg så kom her ind havde jeg ikke noget og jeg vidste ikke hvor jeg skulle gå hen. Men jeg fandt rimelig hurtig ud af det og begyndte også hurtigt at scripte :)
[5:15] Deennis Streeter: scripte*
[5:16] Lucca Coage: Hvordan lærte du det?
[5:16] Deennis Streeter: hmm. først læste jeg på sider og senere hjalp nogen mig også og nu kan jeg rimelig meget så jeg behøver ikke så meget hjælp i dag :)
[5:17] Lucca Coage: ok
[5:17] Lucca Coage: Hvilken betydning har måden din avatar ser ud på for dig?
[5:18] Deennis Streeter: Hmm.. Altså har jeg bare puttet noget tøj på ham, jeg arbejder på at få et mere personligt look, så jeg skal have lært at lave tøj osv.
[5:18] Lucca Coage: ohh
[5:19] Lucca Coage: har du brugt penge på at skabe ham, som han ser ud nu?
[5:20] Deennis Streeter: hmm. ja jeg har brugt penge, jeg bruger også mange penge på avatare som hunde, katte, julemænd til jul osv. da jeg synes det er lidt sjovt at rende rundt og ligne en lille tyk julemand til jul :-D
[5:20] Lucca Coage: :-)
[5:21] Lucca Coage: Hvor meget har du brugt af penge siden du kom til Sl?
[5:21] Lucca Coage: ca.
[5:21] Deennis Streeter: kun på tøj? Eller på al
[5:21] Deennis Streeter: alt*
[5:21] Lucca Coage: lad os bare sige din avatar
[5:22] Deennis Streeter: ok, hmm. Der har jeg nok brugt mellem 2-3.000 L$
[5:22] Lucca Coage: og er det på tøj og skin og shape eller kun tøj?
[5:23] Deennis Streeter: alt det som mit avatar kan have på, både dyre outfits og alle mulige andre avatar outfits. :)
[5:24] Lucca Coage: ok...du var før inde på at du godt kunne tænke dig at give din avatar et mere personligt look
[5:24] Lucca Coage: lol(Deennis har forvandlet sig til en cowboy)
[5:24] Deennis Streeter: ja, men det kom jeg først til at tænke på her for lidt tid siden :)
[5:24] Deennis Streeter: for nogen uger siden
[5:25] Deennis Streeter: Og alle de der avatare er også nogen jeg har købt fordi jeg synes de var fede: :P
[5:25] Lucca Coage: er det en bestemt del af din personlighed du gerne vil understrege eller hvad mener du med personlig look
[5:26] Deennis Streeter: hmm, nej, det er mere med at jeg gerne vil have at jeg har noget tøj som alle kender mig på, som et trademark nærmest :)
[5:26] Lucca Coage: ok, arbejder du her i SL?
[5:28] Lucca Coage: :-)
[5:28] Deennis Streeter: Ja på en måde, jeg er ved at lave en butik kaldet SL Flora, det går ud på at folk f.eks. kan komme ind i butikken og så sende en blomst til en person der f.eks. har fødselsdag og så vil jeg også gerne udvide den så folk måske også kan sende Valentines kort osv. :) Så ja, det gør jeg vel på en måde. Men ikke i en RL butik.
[5:28] Lucca Coage: det lyder da godt
[5:29] Deennis Streeter: ja, jeg glæder mig også til jeg har fået det op at køre :-)
[5:29] Lucca Coage: hvordan vil du sige din avatar har udviklet sig siden du startede i SL?
[5:29] Deennis Streeter: hmm.. mit avatar har ikke rigtig udviklet sig med andet end tøj og mere kendt ;-)
[5:30] Lucca Coage: skifter du tit ud mellem forskellige avatar
[5:30] Deennis Streeter: hvad mener du?
[5:30] Deennis Streeter: hvordan jeg ser ud?
[5:30] Lucca Coage: ligner han sig selv fra da du først kom her
[5:30] Deennis Streeter: ja
[5:30] Lucca Coage: eller veksler du meget mellem forskellige typer af avatar
[5:30] Deennis Streeter: på nær håret og tøjet :)
[5:31] Deennis Streeter: og ja, jeg veksler tit mellem forskellige avatare
[5:31] Deennis Streeter: man kan vel sige mit avatar look er rastløst :-)
[5:31] Lucca Coage: lol
[5:31] Lucca Coage: så hvad er du ellers når du ikke ser sådan ud
[5:31] Lucca Coage: udover cowboy
[5:33] Deennis Streeter: hehe, jeg har: En kat, en ulv, en julemand, en cowboy, en doctor, en baseball avatar, en hest, en krage, en albino elefant, en tyr, en pjerrot, en kanin, faktisk 2 kanin outfits, en præst og en samurai :)
[5:34] Deennis Streeter: og så har jeg ham her
[5:34] Lucca Coage: hold da op
[5:34] Lucca Coage: og hvornår bruger du hvem?
[5:35] Lucca Coage: kan du blive til en hest?
[5:35] Lucca Coage: er du der Deennis?
[5:36] Deennis Streeter: ja (Dennis er ved at forvandle sig til en hest)
[5:36] Deennis Streeter: jeg er her
[5:36] Deennis Streeter: og ja jeg kan godt blive en hest
[5:36] Lucca Coage: kan man så ride rundt på dig lol
[5:36] Deennis Streeter: ja det kan man faktisk godt xD
[5:36] Deennis Streeter: hvis du kigger i min profil kan du se at jeg har heste avatar og ridder 2 rundt i vogn
[5:37] Lucca Coage: nejj hvor er du sød
[5:37] Deennis Streeter: :)
[5:37] Deennis Streeter: en pigemagnet :-D
[5:37] Lucca Coage: ihhh altså hvor fin
[5:37] Lucca Coage: ja det må du nok sige
[5:37] Deennis Streeter: jeg har engang taget lidt penge for at køre folk rundt i WD i hestevogn
[5:37] Lucca Coage: smart tænkt
[5:38] Lucca Coage: nej du er altså sød
[5:38] Deennis Streeter: :))
ALM CHAT BOKS
[5:38] Deennis Streeter: Yip!(Dyrelyde)
[5:38] Deennis Streeter: Yip!(Dyrelyde)
IM
[5:38] Lucca Coage: jeg kan slet ikke koncentrere mig mere
[5:38] Deennis Streeter: så se nu her. 2 sek (Deennis forvandler sig til et andet dyr)
[5:38] Lucca Coage: uha
[5:38] Deennis Streeter: :)
[5:38] Lucca Coage: hej lille ven
[5:39] Lucca Coage: lol
[5:39] Deennis Streeter: :-D
ALM CHAT BOKS
[5:39] Deennis Streeter: Yip!
[5:39] Deennis Streeter: Yip!
IM
[5:39] Lucca Coage: hvad bruger du de forskellige avatare til?
[5:39] Deennis Streeter: hmm
[5:39] Deennis Streeter: har dem bare på når jeg har lyst egentlig :)
[5:40] Lucca Coage: men bruger du dem i altid i den samme kontekst
[5:40] Deennis Streeter: 2 sekunder
[5:40] Deennis Streeter: tlf.
[5:41] Lucca Coage: ok
[5:42] Deennis Streeter: så er jeg tilbage
[5:42] Lucca Coage: ok
[5:43] Lucca Coage: Har jeg forstået dig rigtig hvis jeg siger; at du veksler rundt mellem dine avatare efter lyst og behag uafhængigt af hvilken kontekst du er i?
[5:43] Deennis Streeter: ja (Deennis forvandler sig til en ulv)
[5:44] Lucca Coage: ok
[5:44] Lucca Coage: hvorfor har du så mange forskellige
[5:44] Lucca Coage: nu bider du vel ikke?
[5:44] Deennis Streeter: det ved jeg egentlig ikke, jeg køber dem bare når jeg falder over dem
[5:44] Deennis Streeter: og jeg har for resten også en tiger hehe(Deennis forvandler sig til en hundehvalp)
[5:44] Deennis Streeter: nej da :D
[5:45] Lucca Coage: sit
[5:45] Lucca Coage: lol
[5:45] Lucca Coage: dygtig
[5:45] Deennis Streeter: hehe
[5:45] Lucca Coage: hvilken en af dine avatare har du mest succes med?
[5:45] Lucca Coage: ihh hvor er du sød
[5:46] Deennis Streeter: hmm
[5:46] Lucca Coage: skal jeg kaste noget
[5:46] Deennis Streeter: Hesten
[5:46] Deennis Streeter: nej
[5:46] Deennis Streeter: hehe
[5:46] Deennis Streeter: nej det er nok julemanden
[5:46] Lucca Coage: julemanden hvad bruger du ham til?
[5:46] Deennis Streeter: da jeg gav gaver ud her den anden dag donerede folk på livet løs til en donerings hat jeg havde lavet :P
[5:47] Lucca Coage: men hvor fik du gaverne fra?
[5:47] Deennis Streeter: 2 sekunder
[5:47] Lucca Coage: ok
[5:47] Lucca Coage: åhh nej hvor blev du af? (Deennis forsvinder)
[5:47] Deennis Streeter: jeg kommer igen
[5:47] Lucca Coage: ok

(Deennis tilbyder mig en teleport til hans position. Vi er nu i Deennis butik i W.D. Deennis er nu forvandlet til julemand og hans forretning bugner af julegaver)

ALM CHAT BOKS
[5:52] Deennis Streeter: hejsa
[5:52] Deennis Streeter: start snow!
[5:53] Deennis Streeter: jep
[5:53] Deennis Streeter: også lavet af mig
[5:53] Deennis Streeter: to: Lucca Coage
[5:53] Deennis Streeter: tryk på gaven
[5:53] Deennis Streeter: prøv at trykke på gaven med dit navn :)
(Deennis har foræret mig en gave)
[5:54] Present: Here is your present Lucca Coage, hope you enjoy! Merry Christmas!
[5:54] Present owned by Deennis Streeter gave you 'Santa Present' ( http://slurl.com/secondlife/Cakhmaim/234/186/46 ).
[5:54] Deennis Streeter: wear den der santa present
Nu er jeg iført en rød nissehue og jeg har også fået en tøj bamse der sidder på min skulder
[5:56] Deennis Streeter: :)
[5:57] Deennis Streeter: ja :D
[5:57] Deennis Streeter: stop snow!
[5:57] Deennis Streeter: nu stopper det om lidt
[6:02] Deennis Streeter: vil du have et mere billede af mig og min nisse? :P
[6:02] You: ja det vil jeg gerne
[6:02] Deennis Streeter: okay, du må endelig tage et billede :D
[6:03] Deennis Streeter: kommer de med ud på bloggen?
Jeg har desværre ikke fået det sidste af interviewet med hvor vi afslutter samtalen. Det skyldes at jeg skrev i Im boksen og Deennis i den alm. chatboks, hvilket jeg først opdagede bagefter.

Ingen kommentarer: