tirsdag den 6. november 2007

Interview med Zasha Dawes

Interview med Zasha Dawes W.D kl.13:17 d.5 nov. 2007

(4:17] Lucca Coage: ER det ok med Im
[4:17] Zasha Dawes: selvfølgelig
[4:18] Lucca Coage: så bliver vi ikke afbrudt så let
[4:18] Lucca Coage: må jeg ligge interviewet op på vores blog bagefter?
[4:18] Zasha Dawes: ja da.. men så vil jeg oz ha et link så jeg kan læse det selv.. lol
[4:18] Lucca Coage: ja selvfølgelig
[4:19] Lucca Coage: hvis du går ind i vores workshop, der er direkte link til bloggen
[4:19] Lucca Coage: dette interview kommer til at ligge under 2
[4:20] Zasha Dawes: oki...
[4:20] Lucca Coage: så klikker du bare på 2 og så kommer du derhen
[4:20] Zasha Dawes: oki
[4:20] Lucca Coage: er du klar:_)
[4:20] Lucca Coage: :-)
[4:20] Zasha Dawes: jeps:-)
[4:20] Lucca Coage: Hvor længe har du været med i SL?
[4:21] Zasha Dawes: Hmm snart i to måneder, er stadig lidt ny...
[4:21] Lucca Coage: Hvad fik dig til at oprettte dig i SL?
[4:22] Zasha Dawes: Tjoh.. Når jeg var på nettet de forskellige steder, så jeg tit "reklamer" for det, så ville lige prøve at se hvad det var for noget
[4:22] Lucca Coage: Hvordan oplevede du at være newbee i SL?
[4:23] Zasha Dawes: Det var oki. Men skulle lige komme igang.. Men mødte heldigvis en dansker som kunne guide mig igennem forskellige ting...
[4:24] Lucca Coage: Hvordan har din avatar udviklet sig fra du startede også til nu?
[4:25] Zasha Dawes: Puha... Har udviklet mig rigtig meget!!!
[4:25] Lucca Coage: På hvilken måde
[4:26] Zasha Dawes: Jamen har fået et helt nyt look. I starten var jeg helt bleg med lyst hår... Nu har jeg fundet ud af hvordan man ændre det... Og blev så til det her... Mere virkelig a se på...
[4:27] Lucca Coage: ønsker du at udtrykke noget specifikt med din avatar?
[4:28] Zasha Dawes: Hmm, nej egentlig ikke... Jo, måske hvordan jeg ser ud i RL, men der er selvfølgelig småting som ik ligner mig helt, men prøver at komme så tæt på som muligt
[4:28] Lucca Coage: Hvordan kan det være
[4:28] Lucca Coage: Hvordan kan det være?
[4:29] Zasha Dawes: Tja.. Mange laver jo den drømme advar her inde, men vil gerne være så "virkelig" som muligt...
[4:29] Lucca Coage: hvorfor vil du gerne ligne dig selv?
[4:30] Zasha Dawes: Det ved jeg egentlig ikke... :-)
[4:30] Lucca Coage: er det fordi du gerne vil have at din avatar stemmer overens med hvem du er i RL?
[4:31] Zasha Dawes: Ja, det tror jeg... Er som jeg er.. :-)
[4:31] Lucca Coage: så det har et eller andet med at give et troværdigt indtryk af hvem du er?
[4:32] Zasha Dawes: Ja præcis
[4:32] Zasha Dawes: selvom min advar og mig i RL er ens, bliver sl kun i sl
[4:33] Lucca Coage: kan du uddybe det en lille smule?
[4:34] Zasha Dawes: jamen der er mange som f. eks spørger ang. børn... Jeg har to børn i rl, men har ingen i sl... Mit rl er mit... :-)
[4:34] Lucca Coage: ok
[4:34] Lucca Coage: veksler du mellem flere forskellige typer avatare?
[4:34] Zasha Dawes: nej har kun denne ene
[4:35] Lucca Coage: så du er loyal overfor den avatar du har der
[4:35] Zasha Dawes: ja nemlig
[4:36] Lucca Coage: skifter du så heller ikke hår, skin og shape?
[4:37] Zasha Dawes: Jo, hår.... og tøj men egentlig ik mere... Skiftede meget før, men det var for at finde det rigtige jeg ville ha
[4:37] Zasha Dawes: 2 sek, kommer straks tilbage
[4:37] Lucca Coage: ok
[4:38] Zasha Dawes: så
[4:38] Lucca Coage: Hvordan har du oplevet udviklingen af din avartar
[4:38] Lucca Coage: har du følt dig begrænset på nogen måde?
[4:39] Zasha Dawes: Jamen hun/ jeg har udviklet mig meget!! Er blevet meget pænere! Ikke så kantet som man er i starten.. Så har jeg fået job, og en lejlighed..
[4:40] Lucca Coage: Tillykke det lyder som om du er blevet vel integreret i SL
[4:40] Lucca Coage: Hvad arbejder du med?
[4:40] Zasha Dawes: Ja det er jeg også...
[4:41] Zasha Dawes: Jeg arbejder pt. som danser i en dansk natklub... Lige til at tjene nogle lindens. Men vil gerne eje mit eget sted på et tidspunkt, når jeg kommer mere ind i tingene..
[4:41] Lucca Coage: Hvilken branche skal det være inde for?
[4:42] Zasha Dawes: Tjo, enten en lounge eller et mødested for alle.. Næsten lige som her...
[4:42] Zasha Dawes: Ved ik lige helt endnu
[4:42] Lucca Coage: det lyder godt
[4:42] Lucca Coage: kan dit arbejde herinde betale dine udgifter herinde?
[4:42] Zasha Dawes: Ja indtil videre :-)
[4:43] Lucca Coage: hvor meget arbejder du?
[4:43] Zasha Dawes: 3 gange om ugen...
[4:43] Lucca Coage: hvor mange timer er det?
[4:43] Zasha Dawes: men deler lejlighed med en herinde, så huslejen er ik så stor
[4:44] Zasha Dawes: Ca 2-3 timer
[4:44] Zasha Dawes: pr. dag
[4:44] Lucca Coage: hvor mange time er du herinde i alt om ugen ca.?
[4:45] Zasha Dawes: puha, jeg er her rigtig meget!! I hvert fald 4 timer.. Mest efter kl. 20.00
[4:45] Zasha Dawes: om dagen altså
[4:45] Lucca Coage: så det er ca.30 timer om ugen?
[4:45] Zasha Dawes: ja ca.
[4:46] Lucca Coage: det er et rigtigt SL
[4:46] Lucca Coage: lol
[4:46] Zasha Dawes: lol ja..
[4:47] Lucca Coage: Kan du mærke forskel på de reaktioner du får fra andre avatare nu i forhold til dengang du var helt ny?
[4:47] Zasha Dawes: ja meget. Får meget ros. Mange synes jeg har ændret mig hurtigere end andre gør.. :-)
[4:47] Lucca Coage: ændret dig på hvilken måde?
[4:48] Zasha Dawes: Udseende, og hvad jeg kan
[4:48] Zasha Dawes: finde ud af
[4:48] Lucca Coage: kan du komme med et eksempel?
[4:50] Zasha Dawes: Tjo... Var rundt og finde denne advar og ting til den en hel dag. Og da jeg så kom hertil, var der mange som sagde at jeg var utrolig flot. Og ang. det med hvad jeg kan så har jeg lært meget af en med at bygge osv..
[4:50] Lucca Coage: det lyder godt
[4:50] Zasha Dawes: ja :-)
[4:50] Lucca Coage: Du skal have tusind tak for hjælpen
[4:51] Lucca Coage: skal jeg følge dig hen i vores work shop så kan du se hvor jeg sætter interviewet op?
[4:51] Zasha Dawes: Jamen det var så lidt.. Glæder mig til at læse det.. Hvornår kommer det på blokken?
[4:51] Zasha Dawes: jo Tak
[4:52] Lucca Coage: jeg skal lige se det igennem, men i løbet af i morgen skulle det gerne komme op
[4:52] Lucca Coage: følg efter mig
[4:52] Zasha Dawes: ok...
[4:52] Lucca Coage: kan du se tallene på væggen
[4:53] Lucca Coage: der klikker du bare
[4:53] Lucca Coage: det kommer op under 2
[4:53] Zasha Dawes: okay...
[4:53] Lucca Coage: i din profil står der du er fra d. 1.10 07
[4:54] Zasha Dawes: ja
[4:54] Lucca Coage: ok skulle bare lige være sikker
[4:54] Zasha Dawes: :-)
[4:54] Lucca Coage: :-)
[4:54] Lucca Coage: du er velkommen til at kigge dig rundt
[4:54] Zasha Dawes: gør jeg lige... :-)
[4:54] Lucca Coage: og læse hvad vi laver
[4:54] Lucca Coage: ok
[4:55] Lucca Coage: vi ses måske en anden gang
[4:55] Lucca Coage: hej hej
[4:55] Zasha Dawes: ja.. hejsa :-)

Ingen kommentarer: