onsdag den 7. november 2007

Observation Torvet i W.D

Er på torvet i W.D. d. 5. nov. 2007. Kl. 15:07 – 16:06 RL.

Jeg har sat mig på en bænk for at observere avatarene. Der er 6 avatare på torvet udover mig.

Er der gengangere? Hvis ja ser de ud som de plejer?
Giver avatarene udtryk for hvem de er?
Er der forskel på hvordan nye avatare og ældre avatare iscenesætter sig selv?

15:27
Det ser umiddelbart ud som om at alle på torvet kender hinanden.
Den yngste avatar er 3 måneder gammel den ældste er mig selv. Jeg har set tre af dem før. De ligener sig selv. (Jeg genkender dem :-))
15:34
Nu er der otte avatare samlet på torvet
De fleste avatare på torvet har gjort noget ud af sig selv, man kan se de har arbejdet med deres avatar look, med et par enkelte undtagelser.
15:40
De fleste står samlet i en gruppe omkring midten af torvet. Der står dog et par enkelte i udkanten af torvet. Samtalen i chatfeltet er en smule usammenhængene og der er ikke en umiddelbart rød tråd. En af avatarene griner hele tiden højt og larmene, tilsyneladende helt umotiveret. Flere af avatarene har skiftet tøj
15:45
Der spilles musik og nogle af avatarene skiftes til at afprøve den høje latter, samt andre lyde og animationer. Så som prutter og andre knap så uskyldige ting.
15:49
Det megen postyr har reduceret antallet på torvet til én
15:50
Jeg er nu den eneste på torvet.
Kl.16:05
Avataren med grinet er tilbage, og henvender sig til mig for at spørge hvad jeg laver der alene.
16:06 Den grinene avatars veninde ankommer.
De hilser pænt og forlader grinene torvet.

Ingen kommentarer: