onsdag den 7. november 2007

Intervju med Steen Gabe



[4:33] Matheo Fall: unskyld Steen, har du et øyeblik...
[4:33] Steen Gabe: jooo
[4:34] Matheo Fall: Jeg holderr på med et skole-prosjekt i forbindelse med SL. Kunne jeg spørre dig noen spørsmål?
[4:36] Steen Gabe: jo da .... men jeg er ikke med i projecte
[4:37] Matheo Fall: det er derfor jeg spør. Jeg trenger et intervju...
[4:38] Steen Gabe: du mangler hvad ?
[4:40] Matheo Fall: beklager. Vi holder på med et skole-prosjekt der omhandler SL. Derfor ville jeg gerne stille dig nogle spørsmål.
[4:41] Steen Gabe: jojo .... men jeg ved ikke meget om SL .... har kunne været her i 2md
[4:41] Matheo Fall: Men det er ok
[4:42] Steen Gabe: men du kan da spøger ... men jeg ikke om jeg kan svar
[4:42] Matheo Fall: .-)
[4:43] Matheo Fall: så..
[4:44] Matheo Fall: Du sier du har vært her i 2 mnd. Hvad var det der fik dig til at komme til SL?
[4:46] Steen Gabe: øæhhhh .... jeg læset om det i en avis .... metro .... tro jeg nok .... og jeg synes nu at det er en super måde at "chat" på
[4:46] Matheo Fall: Du er her for det sosiale?
[4:47] Steen Gabe: jeps .... det kan man godt siger ....
[4:47] Matheo Fall: Er du med i noen grupper?
[4:48] Steen Gabe: jo ... nogen
[4:48] Steen Gabe: og hvis du vil være med i en så lige doctor Asp
[4:49] Steen Gabe: ohhh ... du er med i WD friends
[4:49] Matheo Fall: det stemmer..
[4:49] Matheo Fall: Har du blitt invitert i de grupper der du er i, eller har du bare tilmeldt dig?
[4:51] Steen Gabe: nogen er de steder jeg har være .... ander er nogen jeg har fået nok jeg skulle noget med dem
[4:52] Matheo Fall: Er der nogen av dine venner der er i SL?
[4:52] Steen Gabe: ikke fra RL .... men jeg har da fået nogen fra SL
[4:53] Matheo Fall: ..der du har truffet i RL?
[4:53] Matheo Fall: Eller skiller du RL og SL?
[4:53] Steen Gabe: næææ .... nogen er fra usa , ander fra england
[4:54] Steen Gabe: jeg hold RL og SL langt fra hinander
[4:54] Matheo Fall: Er der noen grunn til det?
[4:56] Steen Gabe: hmmm ... både ja og nej .... grund til at holde det/dem fra hinande er at ikke alt skal siges i SL
[4:57] Matheo Fall: Gelder det dig også?
[4:58] Steen Gabe: ikke forstå jeg ikke .... hvad gælder mig
[4:59] Matheo Fall: jeg mener,- er der enkelte ting en ikke siger og gør her i SL?
[5:01] Steen Gabe: hmmm .... det er vel op til ene selv hvormeget man vil fortælle ... jeg vil ikke sige meget om hjemmeliv, mit arbejdet, mine penge , osv ...
[5:01] Matheo Fall: Det er vel moske smart..
[5:02] Matheo Fall: Din avatar, hvorfor har du valgt den?
[5:02] Steen Gabe: hmmm .... jeg fik ham bare af en ... og har brug ham siden ....
[5:03] Matheo Fall: bare tilfeldigt med andre ord?
[5:04] Steen Gabe: jeps
[5:06] Matheo Fall: Hvad tenker du om alle de forskellige avatarer? Tror du det er enklere at kommei kontakt med de der ser annerledes ud?
[5:06] Matheo Fall: ... de avatarer der skiller sig ud..
[5:07] Steen Gabe: næææ det tro jeg ikke .... mange gang start en chat jo bare ved at amn siger hej
[5:07] Steen Gabe: man *
[5:08] Matheo Fall: synes du det er enklere at komm i kontakt med andre her i SL enn i RL?
[5:09] Steen Gabe: næææ .... mange gang skal man være et sted mange gang før amn få en godt snak ;)
[5:09] Steen Gabe: man *
[5:10] Matheo Fall: men hvad er det der gør at du tar kontakt med nogle andre?
[5:12] Steen Gabe: jeg prøve bare at føler en samtale som den det her på tovet .... og hvis jeg kan se at jeg kan hjælp så jeg siger det
[5:13] Matheo Fall: Skriver du eller har du også voice chat?
[5:13] Steen Gabe: jeg har ikke voice chat ... har ingen MIC
[5:14] Matheo Fall: Rejser du mye rundt om i SL?
[5:14] Steen Gabe: ja ... det gøre jeg .....
[5:15] Matheo Fall: For at treffe venner, eller for at se dig rundt etter nye steder og venner?
[5:16] Steen Gabe: for at se rundt og se hvad folk laver i SL
[5:17] Matheo Fall: Du er rett tilfreds med SL? Hvad skal til for at du skulle slutte med SL?
[5:18] Steen Gabe: det ved jeg ikke ... at jeg en dag ikke har internet
[5:18] Matheo Fall: lol
[5:19] Matheo Fall: Et siste spørsmål,-
[5:19] Steen Gabe: ja
[5:20] Matheo Fall: Det her er som jeg sa et skoleprojekt. Kunne jeg legge denne samtalen ut på vår blogg i forbindelse med dette prosjekt?
[5:20] Steen Gabe: ja ... det kan du da godt
[5:21] Matheo Fall: Mange tak!
[5:21] Matheo Fall: Og der var hygligt at prate med dig!
[5:22] Steen Gabe: okie .... ha det godt .... go vi ses ;)
[5:22] Matheo Fall: vi ses:-)

Ingen kommentarer: